Doctor Who!

har nyss kollat klart på Doctor Who.. Undra om det är några andra än jag om typ.. nördar sönder på det.. elr äns kollar på det.. jaja det går på någon av BBC alla kanaler BBC entertanient elr något liknande.. ;) jaja kan se om jag hittar några bilder från dagens avsnitt.. (det är en serire, som går mån-fre kl. 16.45 tror jag.. , något runt kvart i i alla fall..)   Nu sitter jag o nördar sönder på: The man who can't be moved o 800* ;) jaja bilder från dagens avsnitt av Doctor Who kommer här nedan:


Donna och "Doktorn" utan för Tardis (Polis kiosken i bakgrunden lever, och heter Tardis)






"Doktorn" innuti Tardis.. (nu mst jag hitta en bild från dagens..)



Skelettet med en "svärm" inuti.. som Förföljde dom.. ett "data spöke"..(?) (INTE mitt fel att dom har så nördiga saker ;) det utspelar sej ju i framtiden så.. han e ju en "tidsresenär" (?) )

jaja det var lite bilder från dagens.. jaja
ByeBye                                                                //Mandizz :D

Kommentarer
Postat av: Nörden själv..

Ni måste säkert tro jag nördar helt sönder på den serien.. men jag nördar sönder på MÅNGA saker! mupp många!!! >.<

2011-02-24 @ 18:27:05
URL: http://sowtnozen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0