Gubben I Lådan (musik-länk o text)

LÅTENS LÄNK!!!!!!!!!!!!!!


Fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten,
Varit död i minuten hela själen var bruten.
Blivigt jagad av snuten, varit vilsen på djupet,
jag har famlat i mörkret men i dej såg jag ljuset.
Och för det har jag låtsas, och tog mina tårar,
Med dej blir jag mindre  som gubben i lådan.
Jag vägrar att inse du sviker mej alltid, jag gräver min grav för dej, är en soldat för dej.


Jag tog en kula för dej, och fick en smula tillbaks, för dej ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dej allt och jag har ingenting kvar för dej ska jag, göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om..


Blivit lämnad i staden, medan du gick o blunda, fick jag kängor mot magen tills jag smakade gatan. Ändå gick jag tillbaka åh jag måste va´ galen, som just blivit bedragen och som tänkte på lagen. För jag tänkte på jaget och jag såg alla täcken men jag ville va´ bättre men då blev allting sämre, jag vägrar att inse du sviker mej alltid, jag gräver min grav för dej, är en soldat för dej.


Jag tog en kula för dej, och fick en smula tillbaks, för dej ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dej allt och jag har ingenting kvar för dej ska jag, göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om..



Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnorna, jag bär tyngden utav rymden ändå finns du i mitt hjärta, ta mitt skimmer för jag brinner du är blott en blek landtärna. Jag har gjort dethär så länge jag kan lika väl fortsätta.


Jag tog en kula för dej, och fick en smula tillbaks, för dej ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dej allt och jag har ingenting kvar för dej ska jag, göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om,

Jag tog en kula för dej, och fick en smula tillbaks, för dej ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dej allt och jag har ingenting kvar för dej ska jag, göra det tusen gånger om.
Ooooh Ooooh, Oooooh Ooooh




sorry för den dåliga texten.. men översatte själv.. så gjorde mitt bästa :D testa att sjunga till åten sen med texten ;) ( när du lyssnat på den några gånger o läst egenom texten..) för er som är tröga: Tryck på länken och gå sedan tillbax till det här fönstret och läs texten o sjung med med texten!!! >.< jaja



ByeBye       // Mandizz ;D


Kommentarer
Postat av: Moa

Ja det gör jag

hahhaha,lyckat amanda ;)

2011-02-24 @ 19:01:35
URL: http://moisgaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0