Heeeeeeeej gullungar

Heeeej på dej! idag har varit en underbar dag ;)
dagens underbara gullungar som fått en låt är: Vilma o Sofie
Låten som till ägnats dom är: Right here (departed) - Brandy
Hoppas ni får en underbar kväll <333333
Idag har man fått en kille alltså....
såhär gick det till:
Jag , soffan o vilmiz körde sk med några andra... vi bestämde oss för att köra med nivå 1-6 6 var att man skulle fråga chans på en kille... så jag valde 6 för skojj skull ;) jag skulle fråga akke för att se hans reaktion...  så här gick det till....:
Jag: Akke! bli tsm?! (L)
Akke: Ja ofc (L)
Jag: kejj ;)
Assåw... jag blev helt i chock! jaja nu har man kille tack vare den underbara leken sk ;) <3333 (tur för ala att jag gillade honom innan dårå <3)
Sååå..... hoppas ni får en underbar kväll <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0