Heeeeeeej! ;)

IDag har vell varit som alla andra dagar.. utom att vi (jag o elin) blev hämtade direkt efter skolan för att åka till Haralsbo skolan för en General repition på 'flugturen' Ja, det är INTE 'flygturen'.. jag o elin håller på o packa upp o sen.. sr vi Soffans lilla syrra Maja.. Vi vinkar o tänker: Omg.. GÅR HON PÅ KÖÖR?!?!?!..
Sen så gick vell allt hyfsat.. Soffan varför har du nt sagt något!!!!! >.< jaja hoppas vi ser dig imorn på kvälls visningen :D annrs kommer jag vah ända från VÅR klass o nt 6a.. ('trumpetare' o Filip) Så PLZZZZZZ!!!!!!!!!!!!!!!! jaja emh.. i skolan så var vell allt som normalt.. (assåw K.N.Ä.P.P.T! xD) jaja emh.. Ofia får nt mobba mig i morn om jag nt gör DE... för.. han kmr ju nt in :) har tänkt egenom allt nu också ;D jaja ByeBye // Mandizz <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0