ShooBrää!

Nu ska vi nt göra som alla andra som nt har bloggat på sisståne (dom tjatar en massa ursäkter vrf dom nt har bloggat) jag säger såhär: jag har nt bloggat för jag nt har velat! , så klart!
Nu snackar vi om mig dag! jag ahr varit i skolan, pratat 'för mkt' på slöjden, kommit försent till matten ,  vi fick stanna utanför i .. en kvart?.. vi satt o hade det trevligt o slapp lektion.. sen kom en utskällning.. jaja.. vi hade matte, till er som e efter i matten: Jag är på 82 B! (om nt 81 men tror nt det!) moahahahahahhahahaha! kän er ägda (; nejdå xD bah skojjar little med er ;*


jaja jag, Moizz o Akke tog sällskap en bit.. Moiz stoppade sin häst luktande vante i mitt ansikte hela tiden! då skrek jag helt hjälplöst på Hjälp! >.< men alla bah dizzade mej.. jag höll ju på att börja lukta häst!!!! vad är ni för människor!?!?!?! >.< jaja sen var man inne på msn o chattade med Akke,Moiz,Soffan,Carro o Annizen ;) (Anna du fick ett smeknamn för alla utom du hade det.. xD)


jaja..dagens gullungar som fått en låt är: (jag vet att jag nt gjort såhär på länge så.. vrf nt göra det nu?)
Dagens låtungar är: Maria o Ralph!
Dagens låt: Born This Way - Lady GaGa
Hälsningar: Så dom första som får Born This Way ägnade till sig ;) lycka till mina små GaGa älskande små gullungar <333333333333333333333333333333

Dåså dags att nörda mer ;) ByeBye // Yamashita <3333333333333333333333333333333333




Happy Valentine i efter skott också <3







Kommentarer
Postat av: Anonym

haha amanda lilla du du fick ju lukta häst

moa e en sån=)



2011-02-18 @ 17:24:49
URL: http://rabrobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0