Jag icke NÖRDAR <3333

Jag sitter här med bästaste EF Caiza 8DDDD Vi lyssnar på Alvin and the Chipmunks <3333 ;D vet, vi är sååååååå BÄST!!!! jag och EF har varit ute med brorsan och sen stack han hem!, licksom bah dissade OSS, hur FAN kan man göra det?! dissa EFC och EFA!!!!!! helt jäwla sjukt!!! (ledsen mitt språk!) Vi höll på och gjorde några as sköna EPIC FAILS ;DDDD Vi hoppade i hopp i åsbo! OMG vad vi skrattade varge gång vi landade! jag gjorde en epic genom att åka i hoppet och sen när jag ramlade av (mitt i luften) ställa mig upp!!!! OMG assåw jag bah landade på FÖTTERNA!!!! så sprang man några steg innan man fattade att jag stog upp o-o jaja nu dags att nörda lite mer ;) Bye //Söwtnozen
http://www.noddady.nu/wp-content/uploads/2010/02/Sn%C3%B6h%C3%B6g.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0