Orka.... XD

Orka göra ett inlägg om dagen... hm... Caiza var ledsen på idrotten... maybee i know why...... men jag hoppas att jag inte vet ;( tror hon sa det (nästan skrek, otroligt hest och nästan ouppfattligt, som på franskan med alla tellefon nr... ._.) , annars har jag käkat glass flera gånger och väntar på att coola personer ska dra in på msn :P.... men nobody wanna chatt with me!! ;(((( ni bah dissar mig! (som jag säger hela tiden xD) emh... blev dissad IDAG...... Axel tog min mössa ;) (min SNYGGA mössa), han e lite kär i min mössa jag vet ;))) xD men tuvärr är den upptagen... den e tsm med mitt huvud xD därför tar han och Erik den hela tiden typ ._. hehe.... OMG..... långt inlägg det blivit... dags att skriva lite till ;) jaja.... Emma o Anna såg när Axel o Erik tog min mössa... o bah dissa mig ;( dom bah sprang iväg... jag försökte ta tbx min mössa..... så jag kunde följa med... men jaja, killar e ju collare trots allt ;) så.. jag väntade tills alal tjejer kom... och sen hade jag det hel nice resten av rasten (förutom att jag nästan inte hade på mig min mössa ;) , jaja... nästa gång dom tar den, kanse dom förtjänar en kram;) XD, jaja who knows...) ByeBye //Söwtnozen ;D

Kommentarer
Postat av: ha! gissa vem!? xD

hahaha! xD! tänk positvit du fick ngt att göra! :) xD

2011-01-26 @ 18:10:47
Postat av: Mandizz who knows ha! gissa vem!? xD är ;)

Hahaha xD jag vet ;) och är glad för det;) hur kul är det att springa runt skolan och undvika alla? :) och allt bara för att få ha kvar mössorna på sina huvuden P: varför säger man inte bara till ? jaja det var as kul i alla fall ;) och min mössa får uppmärksam het för att den är såååå snygg xD

2011-01-26 @ 18:14:23
URL: http://sowtnozen.blogg.se/
Postat av: ha! gissa vem!?

klart du vet vem ja är för ja sa ja har komenterat! men ibland är det ej roligt! omfg slagge på skolan idag mellan deyar o alex mitt i allt kom rektorn!

2011-01-26 @ 18:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0