Hej igen små skitungar! :D

Jag vet jag har inte bloggat på ett tag men det är ju såklart för att jag har haft ett LIIIIIIIIIIIIIIIV! jaja idag har varit som anligt.. men Jag,Carro,Lina,Ralph & Anna kom på en dans på gympan :DDD (kanse för att det var uppgiften men..) och sen skulle alla visa upp sina danser!!!! >:OOOO vi såg säkert jätte roliga ut :DDDD och vi var SÅÅÅÅÅ Stolta efteråt :P men aja ByeBye åter till att lyssna på musik och göra ingen ting! sen ska man ju spela fiol också :( tack elin! jag hatar ju Tango Olé!!!!!! så VARFÖR måste vi ha den på cabarén ? du vet ju att jag hatar att spela den! och att spela fiol inför folk öerhuvudtaget!!!!!! så, VARFÖÖÖÖÖÖÖR?!??"?"!?!?!!?
nu ska jag sitta och chatta med carro och jämra mig (sitta och klaga) över att behöva spela tango Olé ;) hejdå!

Kommentarer
Postat av: mili

fin blogg sötis!

lust att kolla in min? skulle va supersnällt:)

2011-03-30 @ 19:03:44
URL: http://milifoto.blogg.se/
Postat av: The Fashionisto/a

Var med och tävla om ett snyggt Ear Cuff på min blogg om du känner för det :P

2011-03-30 @ 19:04:04
URL: http://thefashionisto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0