Sleep over With Caiza

Nu sitter man här.. kl är ca fem över halv tolv.. Caiza har tagit min mobil o massa blablabla, läst ALLA mina sms.. o_o (hon har ju redat sett dem..)  så nu vet syrran allt ;) vi sitter o väntar på Korven ska ladda klart! har väntat i typ 48 minuter nu! (jag skämtar nt..) vi har gjort 'Korven' filmer, jag är bakom 'korv kudden' som vi klätt på med tröjor o en pappers mun o pappars glasögon ;) (från början var det bara en mun o riktiga glasögon , solglasögon..)
Nu sitter vi här.. Korven ligger slängd på golvet med hip hop kläderna på.. hade honom nyss som kudde, men han var såå hård o_o som att ligga på en sten!!! ;D I <3 Sten! xD   sten, sten, steeeen.... jaja slut på 'dampandet' nu kmr några ord från Korven!!!!
Korven:hej alla fans! Korven här! Har ni sett min senaste musik video?! om ni inte har det se den då här nedan för i inlägget!



Korven: Tack för mej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0