Tbx from JC!

nu har man vart på JC-Läger också.. (läger kyrkan ordnar..) kom hem idag o var med Alva tv timmar efteråt, o jag sov typ framför TVn.. jaja här nedanför kmr det en lista på dom 'stora' händelserna..



  1. Vi kom till vårat rum och märkte att det låg det vi trodde var rått skit, men skit var det i alla fall..
  2. Vi städade igenom rummet och vädrade stort, det blev fint o mysigt sen ;)
  3. Vi vaknade o gick till frukosten, när vi kom tbx var det nytt rått skit där..
  4. Variant av hela havet stormar på ploj o skoj, killar satt ner, tjejer gick runt, killarna skulle (när musiken tystnade) ta en tjej o sätta henne i hans knä.. o_o
  5. jag satt i dessas knän: Elvis (JA moa o vilma.. Elvis från ungdoms discot..), Teddes & Bryan tror jag.. :P
  6. Jag o Linnéa satt o bad o sjöng, när pressly (Elvis) o tedde kom fram.. o frågade vad elvis bibelord han tagit betydde! (hur dum i huvet kan man vah?!) vi läste upp o han lyssnade nt utan pratade med tedde ._. så vi sket i honom o fortsatte :P
  7. Vi fick reda på att det var mus skit i rummet o nt rått skit.. elr som 'tjejarna på övervåningen' sa: "avföring"
  8. Elvis kom in stormande vid 12 på natten (vi var vakna ofc..) o började fråga om Emil bodde hoss oss.. vi fick "damp" på honom och sa: Men det är cornelia som bor här! det är därför han är här så ofta! sen utom ledarna är det bara -98:or o det är bara tjejer som bor här!!!   (han är så trög fattad man kan bli..) sen så sa han att om vi nt sa vart Emil bodde skulle han kasta in snö.. Vi visste men sa nt.. så han kastade in tre nävar snö i vår hall och stack.. jag o Lovisa sprang ut i strumpor och dom blev AS RÄDDA.. vi "-98 till tjejer" (äldst på lägret.. utom Ida o Juline som e -97..)bodde längst bort på hela dalagår'n
  9. Alva o Linnéa såg en MUS!
  10. jag o lovisa dygnar nästan.. sov 3½ timme..
  11. Lovisa vaknar av krafsande.. o ser sen en näbbmus springa längst listen!
  12. Hon väcker mej o jag sätter mej käpprak upp o bah: vad är det? :), sen såg vi en till mus!
  13. killarna la en skitkorv i en plast påse o la under Linns kudde ;(






Så det var hela listan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0